feeeeest ;D;*

Nu har jag vatt hos farmor och firat hennes 77-årsdag med släkten. ;D

Även Isa har juh kommit upp hit till sthlm :) Kanske inte har skrivit det än, men iaf, hon ska bo här med diddi i ca 6 veckor tills vi har flyttat :) För det är lite körigt nu i v-vik, vi har juh köpt ett hus vid marieborg ;P

Aja, så isa följde iaf med hem till farmor :) Sen typ bara satt vi där xD

Och sen blev det tårta :D Fast det va prinsess tårta så jag o diddi fick glass (vi tål inte marsipan).

Efter gick jah o Johanna (min kusin 21 år) till ika och köpte lite smör xD Även isa fick en liten promenad dit :P


åh juste, fanny, (min systerdotter) sov här i natt :) Hon sov på golvet i mitt rum, för catti åh christian (fannys föräldrar) va ute sent igår kväll, så hon fick sova hos oss :)

Så hon följde juh då och med till farmor :)

Ajah, nu ska jag gå åh äta ngt mer :P<3


Puss åh kram
/A

pic :
 Tog bara ngn bild :) Blev på ebbah o miiig :D<3
 JAG :O:O XD AHAH

 Ebbah o miig :D<3 ily bby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0