Tävling ;P

Jaha, nu sitter jag här i bilen på tävling med Diddi :P Väntar på diddis nästa start ,som typ är om en timme xD
Aja, jag har en telia internet sakelak som jag har internet på :D xD

Asså tävlingen ligger typ precis vid en bilväg, så man lastar av hästar på ena sidan alltså där alla transporter och bilar står, och tävlingen är på andra sidan gatan xD TIIH, så manfår typ vänta på grön gubbe på ett övergångsställe, för att komma till ridbanan xD! HAHA

Pappa tog med sig sin systemkamera, som vi har fotat ganska mkt med :)
Så jag har laddat över bilderna redan xD tihi, så nåra av dem kommerhär :P
Bl.a så kommer bilder på Isa och en svart liten hund som hette fiffi typ xD Dem lekte lite :P Och nån bild på diddi som hoppar, men det var inte så bra kvalite på dem, det var inte så bra ljus där i ridhuset.. Och nån bild på fanny :)
  Isa & Fiffi :)

Fiffi och Isa :)
 Fanny xD Isa & Fiffi :)

 Isa & Fiffi :)

 Isa & Fiffi :)  Fanny korv!<3
 Diddi  & Pascal :)

Men nu måste jag upp till cafeterian för pappa har beställt mat till mig :D Kanske lägger upp lite mera bilder sen =) Tjabba!





Kommentarer
Postat av: Bigsista

Haha typ enda hindret pascal rev o man ser ju bommen som ramla :P

2009-11-01 @ 09:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0