i bilen -.-

hahaha, nu sitter jag här i bilen igen och bloggar xD HAHAHAH
Men vi har åkt hem från tävlingen och vatt hemma ett tag, och nu åker jag åh diddi för att lämna transporten vi lånade till tävlingen :)

iaf. så har jag tråkigt xD tihihi, men assåh det va as läskigt att köra hem, för det var såhär ''bygge'' under en bro, så det va as smal väg att åka på, detta var då på hemvägen, och det lutade värsta neråt där assåh på vägen, och så skulle vi åka där med två AS stora hästar i transporten, så hela transporten bara lutade, manhade typ hjärtat i halsgropen xD haah, assåh tänk om transporten skulle välta!!! Assåh jag menar verkligen att det lutade! Om pascal eller dumle skulle sparkat till där skulle hela transporten ha vält! haha, tänk där i transporten typ pascal låg på dumle xD HAHAHA!!
Nej, det va faktiskt inte kul!




Har ni tittat på hästen än? :) Om ni inte har det... GÖR DET! och säg vad ni tkr i en liten kommentar :)
Jag kan lägga upp en bild :)

Jag vet inte om den heter eller om en kallas Habbis :P
länk: http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=284697


  




STOPP! En sak till! skrolls långsamt nedåt! :P
















du får inte läsa om du inte gör som det står!















Jaså? okej då,men lova att göra som det står!













HAHA! lova!















KOMMENTERA!!!!!!!!!









Du lovade!


Puss åh kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0