hos farsan nu :P

Har nt bloggat på ganska länge :) Men ni har väl klarat er ;) xD
Är iaf hos farsan nu! :P
Kom hit igår, och jag har fått byta rum IGEN! Har det lilla nu :(:(
tihi, men jag dör inte ;) För Diddi har juh flyttat hit nu, så hon fick mitt stora rum :P Eller stora o stora, större än hennes o alex. Men ah, inte så mkt att skriva om, vi flyttaaaaaaar snart :D:D:D:D::D:D:D LÄNGTAR!§
Fast nu måste man juh iochförsig börja packa :S -.-
Men det ska bli skönt att få ha ett eget hem att bo i, vi bor juh hos mormor nui -.- xD Fast där får man mat ;) THIIHIH!



PS! Längtar fortf. tills twilight 2 kommer ut :D Vet att filmen inte heter twilight 2, men jag tkr det låter bättre xD New moon heter den egentligen :)



Puss åh kram, nu ska jag forts. på mitt bildspel :D§
Kmr ge en länk här på bloggen till den på youtube sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0