Twilight :D

Tjaaah :D Förlåt för att jag inte har bloggat,, men har typ inte haft någon dator på as länge. Jah o mamma bor juh typ för det mesta i mormors källare xD Och hennes data är AS seg,, så det går typ inte att gå in på internet :S Men nu har jag deras bärbara,, som funkar ganska bra xD Tihih..
Men iaf,, vi har juh köpt ett radhus borta vid marieborg :D Så vi flyttar dit om ungefär 1 månad - (minus) en vecka.. :)
Då kommer jag att blogga JÄTTE MYCKET! Och ta bilder och lägga in också :D Men nu kan jah juh inte sitta vid min dator,, så jag sitter typ aldrig vid datorn nu för tiden. :P

Hoppas ni kan hålla er tills vi flyyytttttaaaaaaaaaaaar :D§

Åh ja, juste.. Jag har juh flyttat till målserum nu ;) Det är AS skönt att bo där! Jag ångrar det verkligen inte!

Man har alltid någonstans att rida och allt är så nära åh ah. AS bra :D

Aja, jag försöker att blogga så mkt jag kan ;)



Du MÅSTE kommentera om det är något DU vill att jag ska lägga upp på min blogg! Det kan vara vad som helst!

Ex. Tips om din blogg? Bild på något speciellt? Något recept på något? Skriva något speciellt?

Det kan vara VAD som HELST!
Bara du skriver vad du vill ;)
Annars blir det väldigt svårt för mig att veta vad du tycker!

Lixom HALLÅ? Jag är inte Edward ;) xD tihihihiih


ASSÅH GGGGUUUUUUUUUUUD!!!!

"NEW MOON"!!

JAG BARA MÅSTE SE DEN!

BEEEEEEEELLLLLLLLLLLLAAAAAAA +++++ EEDWAAAAAAAAAARD! AND JAAAAAAAAAACOOBB :D§

ILOVETHEMANDIMALWAYSGONNADO!

Jag hoppas verkligen att du har läst böckerna! Om du inte har gjort det/gör det - DU GÅR MISTE OM NÅGOT JÄVLIGT VIKTIGT! - så måste du läsa dem ;);) Just nu läser jag iallafall bok nummer tre :):) Och alla böckerna kommer på bilder längst ned :)
Har du frågor om twilight? Fråga på i en liten kommentar ;)

biiilllder :D

Pååååååååååå.......
Gissa ;);)

 

TWIIIIIIIIILIGHT!!!!!!!


















Böckerna :


Första boken


Andra boken

Tredje boken


Fjärde boken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0