Flytt =)

Jahaja, har inte bloggat på typ två veckor :/
Men förlåt, asså förra gången jag var här i sthlm , så glömde jag datan när jag skulle tillbaka hem till v-vik så jag har inte kunnat sitta vid datan typ nått!

Men nu är jag tillbaks här i sthlm igen :) Och Isa är juh dock kvar också :) Men på söndag så åker jag hem och tar med mig Isa hem igen ;D
Hon bodde juh bara här för tillfället när vi hade lite körigt där hemma i v-vik..


Men tidigare idag så var det en hel flock där hemma som lastade in flyttkartonger i vårat nya radhus vid marieborg  :P
Så när jag kommer på söndag, står det massor kartonger i mitt rum, ingenting kommer typ vara upp packat! Åkejjh dåh, sängen kommer stå mitt på golvet xD HAHA! Så jag får typ möblera om åh allt :P Men det ska bli as skönt att få ett eget hus nu, vi har juh för fan bott hos mormor i hundra tusentals år känns det som! Hihih..

Och sen på onsdag är det hoppträning för vickan :P Och jag kanske ska provhoppträna en d-ponny dåh xD tihihi
Jag kan lägga upp en länk till hastnet på den :)
Länken: http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=284697

Lite bilder på nåt xD
tihih

 Älsklingsflingan!

 Jag :)

 Jag :)<3

 Jag:)<3

Puss åh kram!


Kommentarer
Postat av: carrooopalm! :D

MIIIIIIIIITTT LÖSHÅR ;DDDDD



älskar dig bästa vän! §§§§§

2009-11-10 @ 20:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0