V-vik idag :)

Ciao! ♥

"Dagen" började som vanligt med att gå ut med Isa vid 7-tiden.. Senare somnade jag om, och vakna som jag trodde var halv 10 , men dock va hon halv 1 xD haha
Så jag har fått sova väldigt mkt inatt!

Iallafall så gick jag ner när jah vakna och satt i soffan ett tag, sen gick jag ut och kllippte av alla tovorna och borstade Isa , hela tassarna och öronen va fulla med tovor! Stackarn!

Sen åt jag iallafall frukost , och nu sitter jag här i soffan med datorn , fast jag egentligen skulle duscha :P
Men jag ska göra det snart :)

Jag och pappa ska åka till någon foderbutik sen och köpa foder till diddi (hästarna).
Så vi åker typ sen :P Hih

Jag åker iallafall tillbaka till v-vik idag vid 5-tiden , skola imorn -.-
Isa får dock stanna en vecka till.. :/
För jag tar bussen ned , och man får inte ha hundar på bussen..
Men nästa vecka kommer juh alex ned , v ska juh till globen! :D
Och då åker vi tillbaka till v-vik med tåg , där man får ha hund :)
Så då kommer hon komma ned :P

Nej, nu måste jag dra mig uppåt till duschen..
Kanske bloggar efter , eller om vi ska åka direkt efter , så bloggar jag när jag kommer hem :)


Pusshej!♥
/A

No pic today..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0