Pepparkakshus! ;D

Hejjsan svejsan!<3

Nu är jag hemma :)

Dagen:

Gick ut med Isa som vanligt vid 7-tiden.
Sen försökte jag sova lite till , men det gick inte, så jah åh rebecca kollade på bring it on - all or nothing -
Sen gick vi ner åh åt frukost , åh gjorde i ordning oss.
För jah, ann-marie, micaela åh rebecca skulle till centralstation tror jag det vah, och kolla på typ världens största pepparkakshus xD hahah, så vi tog bussen till slussen, sen tunnelbanan tll centralstation, jag tog lite kort, men dem kan inte komma idag.. För jag har inte min överföringssladd..
Men iaf, det va AS stort xD haha
Typ.. som en sommarstuga kan man säga xD Hihi, aja, bilder kommer iaf komma ngn annan gång :)

Sen lämnade vi micaela åh rebecca för dem skulle till sin pappa..
Då åkte jag och ann-marie in till forum och mötte pappa där, och vi åt på mc donalds, sen åkte vi typ runt till olika ställen och delade ut reklamblad för pappas företag :)
Ekomatbilen xD ;P
Typ han säljer ekologiskt kött :) Hihi

Vi kom hem för kanske en timme sen, då gick jag en promenad med Isa, och sen skulle jah hjälpa pappa med att sortera grejer... Såförst fick jah typ sortera pappas blandade skit saker på en hylla xD
Sen fick jag göra en "JÄTTE" rolig grej :)
Gissa!
Jag sorterade SRUVAR och SPIKAR! :S:S-.-
AS LÅNGTRÅKIGT!
HAHA!
Typ som "inlåst" , för där sorterar dem spikar -.-
Haha, aja, lekte senare med Isa, och nu sitter jah här vid datan åh bloggar :)§

Inte så mkt mer att skriva om :)§
Ska plugga lite matte åh español :D

Bloggar nog lite mer ikväll :)
puussN!

Min outfit:
Långärmad tröja, svart "kofta" som pappa köpt i paris, och ett par blåa stuprör. :)



Ciao!;*♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0