New Moon/bubble struggle 2 :D

Hejj kära blogg :)

Dagen:

Jag började med att gå ut med Isa vid typ 7 imorse :)
Sen sov jah lite till..
Vid halv 9 gick jag upp och tog nåt o äta.
Det blev fil och flingor.

Sen satte jag mig vid datorn, och sen dess har jag typ suttit här och glott på tv, jag har i och för sig gått ut med Isa 2 ggr till sen imorse :)

Så nu sitter jag bara här och tittar på mtv, medans Rebecca går runt och bär på stackars Isa. Micaela och Diddi typ läser om New Moon :P


Dem har juh ändrat åldersgränsen till 11 år nu! :D:D:D
Så jag ska se den!! :)
Jag ville se den ikväll, men jag skulle typ få sitta själv då.
Så jag kanske ska gå imorn.!
Måste verkligen se den! ;*
Hjärta på Twilight!§




Jag kan också nämna att jag har nördat bubble struggle 2 i typ en timme nu, har kommit till level 29, men sitter fast där xD haha
As svåra banor asså! :P
hihihi

Även Rebecca har börjat nörda de xD haha, hon är på level 19..
Fast jag har hjälpt henne me några :P hihi



Inte så mkt att skriva om idag :)§


Pusshej
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0