idol/habbis

Imorgon lägger jag ned idol bloggen :)
För inga verkar vara intresserade.. Om du vill veta mer, gå in på http://idool.blogg.se om du inte vill att bloggen ska läggas ned :)



Juste, jag har juh inte berättat om Habbis..
Jag red juh han för Vickan i onsdags..
Det gick JÄTTE bra! Han vah as duktig! Han hoppade allt!
Jag tyckte vi hoppade väldigt högt, men det är juh en d-ponny, och jag är juh van med en b-ponnys höjder :)

Så idag kommer det en familj som ska provrida mimbus.. Och han kanske åker då :'(
Men då kan vi hämta Habbis :)<3§§§§§§§§

Men Mimbus kanske kommer tillbaka <3;*
:D:D

Hihi, men ingen film eller bilder kmr sen i onsdags :/




Min feber har gått ned till 37.4 :D
Hoppas jag blir frisk snart :D<3


Jahopp, har inte så mkt att skriva om :)

Jag är juh för det mesta hemma bare, och glor på tv xD hihi


Men du?
Glöm inte att kommentera!
Jag vet att jag är tjatig, men om jag bara får en kommentar är jag nöjd, och vill heller inte lägga ned denna blogg....
Annars kanske bloggen är borta en dag ;)

pusspuss
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0