flytt/sjuk/habbis :)

Hejjsan sötisar<3

Nu har vi äntligen flyttat!
Det är så skönt att ha ett eget hus! :)

Det är dock inte så stort, men det är ganska bra, för då behöver man inte städa lika länge :P tihi

Jag kommer säkert fota lite nån gång i huset :) Men det blir inte än..

Och jag har precis fått ordning i mitt rum med alla flyttkartonger =)



Och en sak till, jag är sjuk!
Och det suger!
Jag har vatt hemma från skolan måndag, tisdag och nu onsdag -.- Och vad tror ni att jag har gjort?
Jo, INGENTING! AS tråkigt! Jag har legat här nere i soffan med mitt duntäcke och glott på tv i tre dar! TRE DAGAR!
Vilket kul liv jag har :S xD AHAH
Men idag har jag faktiskt hopptränat, på en maxad d-ponny 9 år, som heter Habbanero, den kallas habbis :)Den jag visade för er här på bloggen. :) Den var helt underbar! Visst det va en travare, och hade varmblod i sig, men den där hästen kan verkligen inte vara gjord för att trava! Jag kunde bara styra och så hoppade han!
En snällare hopp ponny får man ta sig mkt tid att leta efter! :)

Så imorgon blirre väl att gå tillbaka till skolan -.- det har vatt ganska skönt att slippa den xD hihi

Nej, nu måste jag sova :P
Gonatt sötisar!

Men ni? Glöm inte en viktig sak ;)
Kommentera! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0