Dagen :)

Dagen började med vakna vid kvart över 7 :) 
Sen upp ochfixa iordning mig - klä på mig, platta håret, sminka mig - sen ner och äta frukost..
Mamma skjutsade mig till skolan idag :) Skolan va tråkig som vanligt, förutom att Magnus - våran musiklärare -som fick pms-varning på mig, nina, ebba och emma för att vi sa att vi redan kunde takterna och det till nån jävla trumma! vi skulle typ göra en takt till trummorna, och vi gjorde det i både 4:an, 5:an och nu 6:an -.- långtråkigt!  -.-, fast det är ju inte så ovanligt..  xD haha

Aja, iaf, sen hem med bussen till hemköp och köpa 2 l mjölk, och bröd ;P
Sen hem, och typ sitta vid datan, tv, åh, aahh :):)

Jag va även i stallet för ett litet tag sen :D Och kela lite med bullenh, och gjorde hans mat :)



Asså hjälp mig!

Jag vet inte om jag ska ha Habbis, eller Mimbus, jag vill jätte, jätte, jätte, jätte, jätte gärna ha Habbis!
Men jag måste sälja Mimbus! Och det måste jag fastän vi inte ska ha Habbis!
Men Habbis har ingen box på ridskolan! Mimbus box är för liten för habbis!
Assåh, ååh, har verkligen ett problem! Mimbus!

Älskling vill inte släppa dig!


Svårt att släppa någon man verkligen älskar!!



MIMBUS KOMMER ALLTID VARA DEN BÄSTA!!<3;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0