Tjoosan!<3;*

Tjoosan Poosan!

Nu kom vi hem från golfen, fatta va trött jag är och ont i hälarna!! Vi har gått i 4 h!! 18 hål var det x) det tog 4 h!! Vi gick drygt en mil! Det vart det längsta jag säkert någonsin kommer gå, och det var första och sista ggn jg hängde med pappa dit!! Vi gick med tre av pappas jobbar kompisar tror jag xD Det va alltså, jag, pappa, björn, rickard och sören.. Sören vann, pappa tvåa, rickard och björn på delas tredjeplats =) AS TRÖTT BLEV MAN!! =) Hahhahhaha, aja nu kmr lite bilder också, men sen ska jag dra o packa lite tills Kreta resan  ;**

Kmr inte så mkt bra bilder nu, dem flesta bra vart från systemkameran, dem bilderna kmr också komma :)
Obs. Jag har tagit alla bilder själv om nt skriver ngt annat! : )<3:*

Btw. hade lite tråååkigt på hemresan det tog typ en halvtimme, så jag tog lite muppkort x) Dem kommer också komma :)

Bilder:

 Sören :)

 Rickard :)

 Pappa :)

  Bolltvätt xD HAHAHAH, (hade ingen bild på Björn men han ser tiep ut som Sören) =)

 Mupp :D

 en ankfamilj som låg typ mitt på golfbanan, men dem sprang iväg och gömde sig när jag kom x)<3

 Muppigt x) TAHAH<3;**

Tråååååk =)<3;**


Puss & Kram
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0