Sorry :)

sorry, för att jag inte bloggade imorse :/ Men jag orkade inte xD Jag satt knappt vid datan imorse, alla va hemma, o jag sov till typ 10.30, sen gick jag upp o åt frukost, sen typ skulle vi sticka ut me båten :) Bilderna KANSKE kommer sen, om jag hinner, jag måste ju hålla på o packa o sånt tills imorn :D KREEETTAA!!!! ;**

Så vi får se hur mkt jag hinner+orkar..
Vi har iaf varit ute med båten, det blev att åka direkt, från hamnen, sen stanna vid något berg och sola o bada lite =) Sen ville vi typ spela lite plump, fast det va för blåsigt där, så vi bara flyttade båten lite grann, vi åkte typ 2 min bort, där blåste det icke lika mkt, så där spelade vi plump 10-1, Typ diddi vann tror jag xD Sen pappa, alex o jag sist x) HAHA

Sen blev de att bada lite till, o sola lite, sen hem, o då va klockan kanske halv 6 när vi kom hem, sen gick ja o duscha :) o nu datan ;D

Nu blir det väl att packa lite till!
Boooring xD Men det är det ju värt!  :)

Pusspuss ;**
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0