Morsning!

Morsning, korsning =)

Vaknade först kvart i 9, men då pallade jag inte gå upp, så jag typ somnade om, sen vaknade jag igen, då var klockan halv 12 då typ satte jag på datan och gick ner och tog frukost, som jag åt uppe vid datan x)
Sen kom pappa hem från jobbet, och typ aoo.. och nu sitter jag här ;) ;*

Idag händer väl nt så mkt, pappa ska på möte vid 3-4 sen ska vi ut o shoppa lite, vi ska köpa tiep lite kortlekar till Kreta, och hörlurar till mej och några tiep sandaler xD
Så jag tar bussen in till forum vid halv 4 tiep, så kommer pappa och möter mej där, sen kommer vi väl hem och jag sätter mig och bloggar lite till :)

Inte så mkt bloggande blir det nu ;)

Bilder och annat kmr senare ikväll :)

Puss & Kram
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0