Hemma igen :)

Såe, nu är jah hemma igen, det va tänkt att vi skulle åka ca 10 min efter jag hade skrivit mitt senaste inlägg, det skulle typ ta ca 10 min trodde vi! Och dem....

Sen sa dem såhär te pappa: Nu är vi vid globen x) Då tänkte pappa bra, då kan vi ju åka snart, sen ringde dem igen och bah: Vi vet inte var vi är, pappa bah, men hittar ni inte från globen? Dem bah med det va typ inte globen vi är tiep vid/på ett/en slott/bro x)
Sen visade det sej att dem hade åkt typ 1 timme för långt x) så dem skulle kommit typ en kvart innan jag skrev mitt senaste inlägg x) HAHAHHAHAHAH, sen fick vi då vänta en hel jävla timme på dem! Sen kom dom, och tiep va alldeles genom svettiga, diddi var alldelese röd i ansiktet som en jäkla kräfta xD hahah, för dem hade ingen luftkonditionering (Vetafan hur man skriver det) x), så dem va as röda =) ;D Tiihihi, men sen kunde vi iaf åka te båten, men vi typ började med att äta, sen orkade vi inte åka så vi bara satt där ett tag, jag o pappa bada, sen typ lite kortspel, och efterätt sen (tårta blev det =D) Haha, sen typ räckte det, så vi solade lite, sen började vi skrubba båten lite, för det va as skitigt ;) Sen gick vi till bilen o åkte hem x) Vi kanske ska ÅKA lite med båten imorn ist. =)

Sen kom vi hem, och diddi och alex skulle egentligen åka till forum för att köpa tre twilight filmer ;) Men Alex hade as ont i huvet, så då hängde jag me ist. Vi åkte till bokhandeln i forum, och hittade bara 1:an & 2:an, för 3:an va slut xD Men det fanns runt 20 2:a böcker kvar x) Helt cp, så då tänkte vi åka till orminge o se om 3:an fanns där o låna i biblioteket, men det va stängt, det stängde 7 och klockan va halv 8 x) så vi gick in på konsum o köpte bröd o juice x) haha, sen hem, o nu datan :D

Men tyvärr tog jag inga bilder, för jag glömde kameran hemma :/ Men det får ni stå ut med ;D hahaha;**

Sååå Hejjdåå, kanske bloggar lite till ikväll :)

pusspuss<3;**
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0