^^;*

Hejjsan ;*

Ser att du tittar in på min blogg :)
Jahopp, jah kan väl passa på o berätta vad som hänt under dagen =)

Lite har jag redan berättat lite längre ner : ) Men ändån ;)
pappa ringde o jah gick till bussen, 444 mot slussen tog jag, gick av vid nacka trafikplats, och pappa kom o hämta mej där .! =)

Sen började vi med skor te mej :) Bilder kommer och ni får även säga vilka som va finast :) Men dem bruna ska vara höstskor x) Vi köper dem nu, för dem va så billiga ;**

Sen gick vi vidare och köpte kortlekar x) Tahah
Sen blev det apoteket pappa köpte typ någon ibumetin xD

Vidare till elgiganten och skulle se på hörlurar, men hitta inga där, så vi gick till siba ist, där hitta vi ett par vita : ) :**

Sen blev det hemköp x) handla middag -.-
Jag stannade i bilen o tog lite kort :)<3:**
Aja, bilder kommer :D<3 ;**

Och nu sitter jah här (a)
Snart blir det middag :) Sen packa lite till Kreta i think =);**

Bilder här:



 Bruna skor :) (höstskor) (a)

 Vita kreta skor =) (a) Vilka va snyggast? ;**


 Nya brillor =D Men inte som vi köpte idag ;*

 ^^:*

  Hörlurar (a)<3;***



Puss & Kram
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0