^^

Guud, förlåt att jah inte har blggat på år och dar, men det har varit väldigt mycket sistone..
Jag fick tillbaka min data för bara några dagar sen, micke, min pappas systers man, har fixat min data, han har bytt hårddisk, det som hade hänt med datan, var att den hade blivit överhettad, den hade typ stått i min säng för länge.. Men iaf, nästan alla bilder gick att rädda, datan har sökt igenom hela hårddisken, och tagit varje bild som är hel, alltså vissa kan ju vara sönder, eller aa, as svårt att förklara.. Så alla filer som gick att rädda har han lagt på en cd-skiva. Som jag ska ladda över till datan sen, men så lätt är det faktiskt inte!!

Filerna har tappat alla mappar, och alla namn, och allt!!! Plus att det är massor bilder på massor människor som jah inte ens vet vilka dem är?! Fattar nada av det asså! Så jag håller på att överför 12 645 filer till min data från cd-skivan, just nu är jag på 936 typ, asså att rensa dem, att ta bort alla bilder som jag inte vill ha, (då alla bilder som är okända).. Sen ska jag lägga alla bilder i olika mappar!!
Hahah, det kommer ta ett tag, men jah får iaf vara glad att jag har min data tillbaks..


Och sen var det det dära om hästarna.. Dem har stått på vila i några få veckor nu.. Och Summer Fling som vi sålde kommer nu tillbaka, dem påstår att hon är block halt, men det är hon icke!! man måste bara stretcha henne, för hon är väldigt stel i musklerna, så jag ska tiep ha Flingan nu då.. Men då måste vi sälja Fox.. För min mamma och min låtsaspappa johan ska skiljas nu, så dem delar ju på pengarna, så jag, diddi och alex kommer förmodligen bara ha 1 häst var :/ Men jah har sagt att jag tänker inte sälja Bullen!! Så jag kommer att å ha kvar honom :D:D<3:*
Alltid vi Bullen! :*
Jaja, som jag sa ska Fox säljas :( Det är jag väldigt ledsen över :'( Fast det funkar heller inte mellan oss.. :(
Men jag är glad som får ha Bullen kvar :D Flingan är en d-ponny förresten :)<3

Och jag ska till Kreta på söndag :D:D:D:D
Med pappa, diddi och alex.. 
Vi ska då va där i två veckor :D<3:*
Så mina hästar får stå lite till, men jag ska sätta igång dem efter kreta, då ska jag börja trava, för underbaraste ebba börjar skritta hästarna på onsdagen närmast söndagen vi kommer hem :)<3:*:*

Så, nu har jag väl berättat det mesta av det som hänt xD
Men som sagt ska vi ju till kreta i 2 veckor, så jag kan inte blogga :( Kanske kan jag blogga lite i Kreta :P Det finns väl ngn data där =), annars ska jag blogga DIREKT efter vi kommer hem från Kreta!!<3


Puss och Kram
/A



 Köpte ny klänning, tycks?

Köpte ny klänning, tycks?

Köpte ny klänning, tycks?

Kommentarer
Postat av: rebecca

Amanda kommer du ihèg nar vi tog dom dar bilderna du bara satte dej nogon stans och da tag jag foto.Nar du star mot tradet det var de finaste bilden maste jag saga men annars var alla lika fina.Ja hejda ha ett skont sommarlov!!!

2009-06-24 @ 22:16:31
URL: http://beccalovato.blogg.se/
Postat av: victoria

hejhej amanda, det är victoria som du gick i samma klass som i förskolan till trean :D hoppas du kommer ihåg vem jag är :) det var väldigt kul att se lite bilder på dig för det var länge sen man sågs och jag visste inte om du såg anorlunda ut nu, du kanske har förändrats lite men du är fortfarande samma amanda eriksson :D , hehehe saknar dig <33 hoppas vi ses någon dag när du är uppe i stockholm, kika gärna in i min blogg och kommentera så att jag vet att du sett denna kommentar, pusspuss <3333

2009-06-25 @ 23:01:55
URL: http://victoriadjurfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0