Löga ;D

Okej, såhär är det, att igår funkade inte mitt internet så jag kunde inte skriva igår, men idag skriver jag som om det här var i dag, men det var iallafall igår. :)
För jag skrev igår, men kunde inte ladda upp det..


Kom hem förut vid kanske typ 6 eller någe, sen typ blev det att möta ebba vid breikssbutiken vid halv 7, o dra o köpa något gott i hemköp ;D

sen drog vi till löga, vi va där med även underbaraste jonna o stella! ;**
så vi bada lite där o typ satt bara o snacka x)

Sen typ kvart i nio blev det att börja köra hemåt :) så vi cyklade hem o typ  jag o ebba snacka lite, om att hon kanske ska hänga med mej till sthlm nästnästa helg ,tror jag ;D
Kuligt  ! <3;**;**;**;**

Och nu sitter jag här o bara tråkar med lampan framför ögonen x) och isa nere vid fötterna, alla som undrar vem isa är, så är det våran nya valp, eller valp o valp, hon är jue några månader nu ;D Hon heter egentligen Isa Nötchoklad xD hahahhaha

Bild på Isa här :



  En nybadad Isa ;D


Puss & Kram
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0