Twilight =)=)

Jag har fått twilight av diddi på datan, hon har laddat ner den från internet ;D

Men först gick det inte att titta på den för jag behövde någon slags codec!
sen laddade jag ner det, då gick filmen att spela, men ljudet funkade inte då visade det sig att jag behövde en LJUD codec -.- :S:S -.-

Fatta vad segt!

så vi har suttit och försökt ladda ner en ljud codec, först laddade vi ner ngt, men det var inte rätt, så den fick vi avinstallera, den tog typ 20 min att ladda ner, -.-!

Aja, sen laddade vi ner typ ac3filter, dt var rätt =) ;D;D;D JIIIPPPEEYY, då funkade twilight :D:D:D

Ruuuwligt (a'
Så nu ska jag titta på twiiiiilight :D:D

Jag har redan läst 1:a boken och 2:a boken, nu är jag på tredje, och dem är verkligen BÄST! om ni vill veta vad som händer lite så kan ni fråga i en kommentar =)=)
Jag längtar verkligen tills filmerna kommer ut!

första boken heter ''om jag kunde drömma'', andra boken ''när jag hör din röst'', trean ''ljudet av ditt hjärta'', och fjärde ''så länge vi båda andas'', för edward kan ju icke dö, så boken kan ju inte heta tills döden skiljer oss åt, för han kan ju icke dö ;)




SNYGGING! ;D<3;*





Hahahhhahaha, kolla Bella xD



Okej, jag vet! jag ÄR beroende av twilight, och därför kan inte jag skriva mera för att jag ska titta på twiiiiiliight ;D WIHUUU



Pusspuss
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0