Lägga ned bloggen?

Hejjsan igeenn ;D

Nu har vi varit ute med båten :)

Vi åkte ut till ngt ställe nån stans och åt lunch =)
Sen skulle vi in o fika så pappa släppte av diddi, alex och ann-marie vid en brygga, det fanns ingenstans att lägga till så vi fick lägga ett ankare typ mitt ute i sjön x) Så jag o pappa fick simma in, och ann-marie o dem hade tagit med en väska med kläder till oss, o handduk xD hahahah

Sen iaf, gick vi o fika, bilder på det kommer sen :)
sen vi jag o pappa simma tillbaka, även alex ville hänga me dåe ;D

Sen sola vi lite, o åkte tillbaka =)
Och nu sitter jag här! ;)

Och jag laddade över bilderna förut, då hittade jag bilder sen ebba o jag gick på grönan xD ;D ahhah, så bilder på det kommer också komma =)

Och när jag o ebba åkte ring efter båten ;D



Och en sak till vill jag fråga, efter ni har tittat på bilderna, vill jag jätte, jätte gärna att du svarar på denna fråga =)
Ska jag lägga ner bloggen helt och hållet? eftersom det inte är så jätte många som kommenterar..
Svara JA eller NEJ i en kommentar i detta inlägg :)
Tack på förhand ;*


Bilder sen idag :)

 Alex & Diddis =)

Jag o min glaaassss! ;D Ville ha ett wienerbröd medjordgubbar;* men det va självklart mandelmassa i -.-!

om ni tittar noga längst ut, är våran båt ;D Därifrån simmade vi till stranden :)


Bilder sen grönan med ebba ;D ;* :
Extreeeeeeme ;D

Extreeeeeme ;D Vi sitter i den som är närmast kameran =)

Det va några kineser som uppträdde,det hette chinese acrobatic kongfu boys ;P

 Jag & Ebba såg på det ;D

Hemresan :)

 Pappa tog kort på solnedgången och flaggan =) Den bilden blev ganska fin tkr jag ;)

 Hemresa :)

Bilder sen vi åkte ring =)
 Yeeess, vi är redo för ringåkning =)

 Om ni tittar noga sitter både jag och ebba i ringen xD men ringen orkade inte båda två, den typ tippade baklänges, så vi fick bara åka en o en =)

 Ebba va as rädd att åka xD hon var rädd att ramla av, för det gjorde jag x) hahahah

Ja, här är jag, hahaha, när jag ramla av xD ....

 Sen försökte jag komma upp i ringen xD hah, men min dräkt-man hade den för att inte frysa om man blev blöt- var för tung ;D Så jag fick dras in ;)

   Avslutande bilden bliir..... : minsyster cathrine, hennes kille christian, och deras dotter Fanny 2 år =)
Dem var inte med när vi åkte ring  ;D, det här var en annan dag =)



Pusspuss
/A

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker inte du ska ta bort bloggen ser inte du hur mycket du har gjort på den!!!!!!!!!!!Du har lagt ut massa bilder ocg skrivit massa inlägg!! Du kan göra såhär skriv ett inlägg där det står att du inte kommer ha så mycket tid med bloggen då förstår dom som läser din blogg att du inte kommer skriva så mycket på den!!!! men du har fortfarande kvar den har du förstått!!!!!????

2009-08-28 @ 16:34:48
Postat av: Anonym

Hoppas du förstår!!

2009-08-28 @ 16:36:33
Postat av: Emelie Carlsson

Jag var på grönan prick samma dag! ;D

2009-09-03 @ 15:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0