Förlåååt!

Asså förlåt för att jag typ aldrig bloggar nu för tiden, men jag är så himla trött!

Men jag ska försöka blogga LITE nu.. =)
Och nästan ingen kommenterar. :( Så det är nt så kul att skriva..

Men iaf för typ en vecka sedan kom jag till sthlm, med underbara ebba som följde med ;D Vi gick i forum två dagar, jag köpte 2 linnen på jc, och en klänning på new yorker :) Bilder kommer komma idag eller imorgon på det..
På grönan en dag ;D Ruwligt ;D
Åkte fritt fall tilt 1 gng, vanliga fritt fall 2 ggr, uppskutet, insane, extreme typ 3 ggr xD, berg o dalbanan 3 ggr, lustiga huset xD och ngn mer typ som pop expressen men ngn annan =) ASKUWLIGT!

Åkte ring efter båt 2 ggr, jag ramla av för pappa körde AS snabbt i sina egna vågor! så jag gjorde bakåt volt rakt ner i vattnet xD hahaha..

Ebba va här i en vecka, och jag stannar i två veckor till =)
Idag va vi ute me båten, sola o bada, o fika  ;D

Och vi har träffat fanny också ;D Fanny är min systers dotter som är 2 år nu=)
Rowligt x) haha, hon har börjat snacka AAAAASSSS MYCKET!! Hon bah typ hela tin: hoppa me anda, hahhaha, anda är jag då xD hahahah

och pappa vann en stor basketboll på grönan, den har vi på studsmattan med fanny, och jag håller bållen mellan mina knäskålor, jag håller henne i händerna och hon står på den och hoppar, hon bah: stå på bollen oc sträcker fram händerna xD hahahah, hon är så jävla rolig ibland asså x) haha

Nej, jag ska som sagt försöka börja blogga lite till nue =)

Inga bilder idag =)

Pusspuss
/A

Inga bilder blire idag ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0