Hemma :)

Tjoo, Nu är jag hemma igen :)
Efter en lång restid xP

Typ först i Stockholm missade vi bussen xD Sen åkte vi till nyköping, och där var bussen och vi planerade att åka med den, men sen när pappa kom och inte sprang som vi alltid gjort innan xD Så kom han fram och sa att bussen var full :S:S:S Så så efter typ 10 min så gick pappa och frågade om det var fullt i norrköping också, och det var det jue x)
Så pappa skjutsade mig HELA vägen till V-vik...!!!
Det var faktiskt snällt :)<3
Aja, nu är jag iaf hemma, när pappa släppte av mig hemma, ville jag åka till stallet xP Så vi gjorde dt.. :):):)<3
SÅ JAG FICK TRÄFFA BULLEN!!!!!! <33333 :*:*:*:*:* HAR SAKNAT HAN SOM I.I.H!!!!!
Tack Jonna & Ebba som tagit hand om Bullen & Räven hela helgen<3:* Hjärta på er!!!

Aja, nu ska jag ta o sova lite :)<3:*

Hejjs<3
/A

På Bild: Call Me Sweet & Tarita (stora) :)  Våran fölunge<3 / Taritas fölunge :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0