Hejjs :)

Hej hopp allihop!

Jag sitter här framför datan och tv:n och bara chillar .. Idag vakna jag tidigt , 08.30 :) Okej det kanske nt är så tidigt men det är tidigt jämfört med iförrigår och i dag som jag vaknade typ 11.30 x) Tihih

Aja, jag ska snart åka hem till mamma i v-vik igen =) Hem till Bullen & Räven.. Har saknat dem som faan!! (Bullen är min häst Muskerry Mimbus, och Räven är min andra häst Fox :P) Thihi
Jag åker iaf typ 14.10, och kommer hem typ vid 6 lr ngt, och så ska jag hinna rida också x) Tihih, se hur det går dåe xD

Pappa kommer väl hem snart också från jobbet..
Och jag bara dampar asså, jag har typ letat efter mina solbrillor dööööölänge!!!! :@ Asså jag lackar piss!!
Dem va typ cp-dyra!! Aja, man får väl gå o köpa nya.. ;(

Och så fick jag precis reda på att vi ska åka förbi farmor en sväng innan :P Så nu ska jag upp o duscha o göra mig iordning..

Puss Hej /A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0