BAJS!

Jag har nyss vaknat då jag märkte att jag är CP svullen under ögonen!!
Det var säkert för att jag var hos pappa sen kom till hästarna då blev det en chock för ma (allergisk mot hästar är jag :/)

Aja, så jag tog en tavigyl och la mig ner och sov en stund till, sen vaknade jag typ för en kvart sen då var det FAN ÄNNU VÄRRE!!!!!!!!!!! ÅÅÅÅHHH JAG LACKAR!!!
Jag har fått såhär en annan gång, men då var det helg och jag behövde inte va hemma från skolan, men nu har jag jue varit hos pappa och varit ledig en dag, och så är jag sjuk typ hela jävla veckan!!!!!!!

H.J.S!!!!

Aja, man får väl hoppas att dt blir bättre..
Vet inte om jag orkar åka till gamleby och hoppträna, isåfall ska jag bara åka dit, mamma får packa grejerna :/

Men en sak vet jag iaf!!
Att jag ska ta en varm och skön dusch ;) Tihih

Såå Hejjs<3:*
/A

På Bild: Jag & Räven<3:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0